Nowy dom dla w co gracie w weekend

Witajcie.
Chciałbym na wstępie podziękować Wam wszystkim za wsparcie, którego udzielaliście mi od początku w co gracie w weekend oraz za to, że nie pozwoliliście upaść temu cyklowi nawet gdy przestałem go publikować na ppe.pl.
Po drobnym problemach zaliczyłem debiut na Gameplay.pl, czyli części największego portalu o grach w Polsce o nazwie GRY.Online.pl i od teraz wszystkie moje wpisy będą pojawiały się na tej stronie.
Jest to nowe życie dla tego cyklu, gdyż po raz pierwszy w życiu mam szansę zarobić na pisaniu swoich tekstów. Zapraszam Was wszystkich do komentowania moich wpisów. Tutaj macie na próbkę jak wygląda pełne w co gracie #230 opatrzone wstępem wyjaśniającym skąd się w ogóle wzięło.
Serdecznie zapraszam Was do kolejnych odcinków cyklu, które postaram się publikować najpóźniej w każdy piątek. Do zobaczenia.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pięć powodów, dla których warto zagrać w Wo Long: Fallen Dynasty

W co graliście w 2023 roku?

O tym dlaczego warto mieć konsolę Xbox Series X