W co gracie w weekend? #53

W ten specjalny, najważniejszy w roku  i jedyny w swoim rodzaju weekend mam zamiar bawić się ze swoją starą przyjaciółką.

Mówili, że nie żyjesz, mówili, że nie ma dla Ciebie nadziei, mówili, że nigdy więcej nie wrócisz, i że nigdy więcej Cię nie zobaczę. Kłamali. Oszuści. Ludzie małej wiary.
Wróciłaś.
Nie byłaś pierwsza, nie byłaś ostatnia, ale zawsze byłaś najlepsza, To Ciebie zawsze najbardziej lubiłem. Dałaś mi tak wiele radości. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy ile.
Nigdy nie przeszkadzało mi, że byłaś gruba. To nie za Twoimi młodszymi i chudszymi siostrami tak tęskniłem. Dla mnie byłaś idealna.
Są tacy, którzy mówią, że będą lepsze od Ciebie. Mówią tak od wielu lat.. Kłamią i biorą jeszcze za to pieniądze. Kłamią, bo muszą. Kłamią, bo taka ich natura. Nigdy im nie uwierzę.
Zawsze jak się budzisz, to groźnie mruczysz. Robisz tak, żebym pamiętał o tym, jak bardzo kiedyś Cię skrzywdziłem. Zapomniałem o Tobie. Byłaś sama w niebycie. Nie zmógł Cię czas. Nie pokonał Cię brud. Nawet grawitacja Cię nie unicestwiła.
Minęło tyle lat, odkąd ostatnio się widzieliśmy, a Ty, jak gdyby nigdy nic, wciąż na mnie czekałaś i chcesz mnie znowu bawić. Wystarczyło Cię tylko odpowiednio nastroić. Mamy tyle czasu do nadrobienia. Choć czasem nie wiem, czy jeszcze żyjesz, to wciąż jesteś. Nie potrafię sobie wyobrazić lepszego prezentu. Nie wiem, ile czasu ze sobą jeszcze spędzimy, ale obiecuję Ci, że będzie warto, i że już nigdy Cię nie skrzywdzę.

Drobne podpowiedzi do rozszyfrowania odpowiedzi na pytanie z blogai.
Stado Mew. Uciekłem. Koleś z szopą na głowie, który nie wie, czym są grzebienie. Piosenka o tchórzostwie, stara jak świat.
I uciekłem, uciekłem tak daleko, po prostu uciekłem, biegłem przez cały dzień i noc, Nie potrafiłem uciec.
https://www.youtube.com/watch?v=F6HiBxGRfzI

P. Pan. Złamane Skrzydła. Więc weź te połamane skrzydła i naucz się znów latać, naucz się żyć na wolności [ta, powiedzmy, że to jest dobrze]. Ależ głos. Jak bym był dziewczyną, to bym się zakochał.
Ech, co za kawałek!
https://www.youtube.com/watch?v=-1M80Z7zTjo

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pięć powodów, dla których warto zagrać w Wo Long: Fallen Dynasty

W co graliście w 2023 roku?

O tym dlaczego warto mieć konsolę Xbox Series X