W co gracie w weekend? #13

[Blog dodany na ppe.pl 23 sierpnia 2013r.]

W końcu udało mi się zdobyć formę mgły w Symphony of the Night i mogę grać dalej.

Oprócz Castlevanii chcę  jeszcze zagrać przynajmniej w jeden z poniższych tytułów:
Chrono Cross,
XCOM: Enemy Unknown,
Fallout: New Vegas,
Spec Ops: The Line,
Folklore,
Dishonored,
Ecco the Dolphin: Defender of the Future,
Dark Chronicle,
Lucifer's Call,
Onimusha 3,
Disgaea: Hour of Darkness.

Wybaczcie, że dzisiejszy blog jest słaby, ale pisałem go wcześniej przez półtorej godziny i wszystko mi zniknęło. Przynajmniej nie przeczytacie moich narzekań na PS4.

Mam nadzieję, że macie lepszy humor ode mnie i napiszecie w co gracie w weekend.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pięć powodów, dla których warto zagrać w Wo Long: Fallen Dynasty

W co graliście w 2023 roku?

O tym dlaczego warto mieć konsolę Xbox Series X