W co gracie w weekend? #7


[Blog dodany na ppe.pl 12 lipca 2013r.]

Wczoraj ukończylem Banjo-Kazooie, już drugi raz w tym roku. Ta platformówka działa na mnie jak magnes. Olałem Tomba, Dishonored i Maxa 3, żeby zebrać 100 puzli i 900 nutek i wcale tego nie żałuję. Stratę RareWare traktuję tak, jak wycofanie się Segi z produkcji konsol.


Oprócz tego, skończyłem także Portala 2 w singlu i w co-opie, więc mogę się zabierać za swoje standardowe weekendowe tytuły, czyli:
Star Ocean: The Last Hope International. Reimi ma już u mnie 225 poziom.
Morrowind. Gram spellswordem na 11. poziomie i jestem w okolicach Suran..

W The Legend of Zelda: Skyward Sword popływam trochę łódką po pustyni Lanayru i pomogę jednemu robotowi znaleźć zaginiony statek.

A do tego, dalej powalczę w obronie Ziemi w XCOMie oraz spróbuję poznać tajemnice Fortu Dragonia w Chrono Crossie.

A Wy w co gracie w weekend?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pięć powodów, dla których warto zagrać w Wo Long: Fallen Dynasty

W co graliście w 2023 roku?

O tym dlaczego warto mieć konsolę Xbox Series X