W co gracie w weekend? #3

[Blog opublikowany na ppe.pl 14 czerwca 2013r.]

Ja bym z chęcią pograł w coś na nextgenach, ale do tego jeszcze sporo czasu, więc zadowolę się tym, co mam.

Skończyłem ostatnio Star Ocean: The Last Hope International po czterdziestu miesiącach, więc teraz pobawię się we wbijanie maksymalnych poziomów wszystkim postaciom w tym jrpgu. Na razie Reimi ma u mnie tylko 152. poziom, więc za szybko swojego celu nie zrealizuję.
Oprócz The Last Hope pogram jeszcze w RE Revelations, Morrowinda i The Legend of Zelda: Skyward Sword.
Chcę jeszcze sprawdzić Uncharted 3 w akcji, ale najpierw muszę zainstalować tego czterdziestogigowego molocha.
Zanim jednak włączę jakąkolwiek grę, to czeka mnie całodzienna sprzedaż The Last of Us. Nie będzie to trudne, bo sporo klientów zaklepało sobie ten tytuł jeszcze przed otrzymaniem dostawy z najnowszym dzieckiem od Naughty Gods, jak niektórzy ich nazywają.

A Wy w co gracie w weekend?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pięć powodów, dla których warto zagrać w Wo Long: Fallen Dynasty

W co graliście w 2023 roku?

O tym dlaczego warto mieć konsolę Xbox Series X