W co gracie w weekend? #6

[Blog opublikowany na ppe.pl 5 lipca 2013r.]

W tym tygodniu zmieniłem dysk twardy w PS3 i mam zamiar sprawdzić, jak to jest grać komfortowo na tym sprzęcie. Koniec z instalacjami dłuższymi od ściągnięcia gry, gubieniem muzyki, czy desynchronizacją dźwięku i obrazu podczas filmików przerywnikowych. Czuję się tak, jakbym grał na nowej konsoli.

Nareszcie nie muszę czekać godziny, aż wczyta mi się ekran walki w Star Ocean: The Last Hope International. XCOM działa mi w końcu dobrze a nie w kilkunastu klatkach, jak do tej pory. Chyba odpalę nawet Dark Souls: Prepare to Die Edition z tej okazji i zleję dwóch ostatnich bossów.

Oprócz tego, to co zwykle:  
The Legend of Zelda: Skyward Sword,
Castlevania: Portrait of Ruin,  
Morrowind
i tu nowość, Jet Set Radio Future, które wkroczyło ponownie w moje skromne progi.
Popełniłem wielki błąd sprzedając ten tytuł rok temu i nie mam zamiaru go więcej powtórzyć.

Pozostało już tylko zapytać Was: W co gracie w weekend?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pięć powodów, dla których warto zagrać w Wo Long: Fallen Dynasty

W co graliście w 2023 roku?

O tym dlaczego warto mieć konsolę Xbox Series X